måndag 27 augusti 2007

Den berömda ladan

Jaha, då har man gjort ett besök här. Jätte mysigt! Man fick börja med att ta av sig skorna, anledningen vet jag inte, men blotta tanken att Ernst också trampat runt barfota gjorde det hela lite extra kryddat! Fniss!
Här inne var det cafe`.
Den här högaffeln är läcker. Tänk bara att komma på en sån ide`. Han är klurig den där Ernst!
Om jag ska vara helt ärlig så kändes det mer ombonat nu när dom ställt dit lite egna saker, ibland kan det bli lite väl "stelbent" när han har varit i farten.
Här säljs det ostar......mums, jättegoda!
Och så hade de en till bod med försäljning av ullgarner och fårskinn m.m.
Ja, det var verkligen värt ett besök. Enda nackdelen var att de hade ett stort repotage i lokaltidningen just den dagen vi planerat in, så det var invasion av folk.Men det är ganska nära så vi kommer att göra om det!
Må väl!
Kram Kicki

9 kommentarer:

smultrongården sa...

Ser verkligen jätte fint ut! Kul att ha varit där kan jag tro! Vad kul att ni gör en riktig semester
av Formex! Hoppas ni får riktigt härligt.
Kram Eva

LantlivsAnette sa...

Åhh vad mysigt det ser ut..jag gillade verkligen den där fina gamla barnvagnen..kul att du varit där !
Kram Anette

Sallys hus sa...

Ta med mig nästa gång är du snäll!
Det blir inga bilder ikväll.
Har varit på gympamöte som tog aldeles för lång tid.
I morgon så!
Kram Katarina

Stina sa...

Mysigt!

Nja, jag vet inte hur det blir riktigt, med mässan. Puss

Sallys hus sa...

Gumurrun!
Nu har jag en räknare.. Lätt som en plätt!
Kram

Kvarnboden sa...

Vad kul att se bilder från ladan. Synd att jag inte kunde följa med. Nästa gång kanske. Men nu har vi ju Formex att se fram emot.
Kram Elisabeth

Mindi sa...

Vad kul!
Lite mer exakt VAR ligger den där ladan? Jag har missat det... ;)
Däremot så vet jag ju var ERNST bor. ;)

Kramis
M I N D I

Signes Vind sa...

Kul att få se lite bilder från Sommarladan.Förstår att det var något speciellt att gå i Ernst fotspår;-)

Trollmor sa...

Det ser mysigt ut!
Måste ha varit en upplevelse att tassa omkring där. Själv skulle jag ha trott att Ernst skulle ha hoppat fram någonstans i vilket ögonblick som helst :-) Gosse!
Trevligt med inlägget från din skogsrunda. Nu fick jag ju vinka till din korkek i alla fall ;-)