onsdag 1 augusti 2007

Stina på besök




Idag har jag fått riktigt fint besök av Stina "Hemma på landet". Nu hänger hennes fina hjärtan här och jag är så glad åt dem. Hon hann inte mer än plocka upp dem så ville en kund köpa. Det kändes ju "tryggt" för mig! Ha ha!

Vi hade en trevlig stund i augustisolens sken. Vi pratade på som om vi redan kände varandra, och det gör vi ju lite tack vare bloggandet!

Tack för idag, Stina med make! Hoppas det blir fler gånger!

Sen for de iväg till "Lilla Ugglebo" för att sedan fara vidare mot Biltema(han måste ju roas också) och sist IKEA.

En heldag på Närkesslätten!

19 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej Stumpan!
Vad fint det blev!
Du har ju haft hjärtan i alla möjliga former förut men aldrig några i tyg vad jag vet! Mina är snart slut så jag får ta mig i kragen och knåpa ihop några fler.
Jag blev riktigt sy sugen nu efter att Stina åkt. Det är så inspirerande bara att få prata om symaskiner, spetsar mm ett tag.
Vi hörs i morgon, kram

Katarina sa...

Hej :) Det är ju en sån här tur vi skall göra oxå :) Sen skall vi avsluta hos Motoroldies i Glanshammar.

Åh sicken supermysig butik du ser ut att ha :)

Ha en toppenkväll
Kram Katarina

LantlivsAnette sa...

Vad roligt att ni kan träffas och att hon syr fina hjärtan åt dig..jaa..tänk vad bloggandet kan ge..Kram Anette
P.s Jättefina bilder du visar..ska gå tillbaks o förstora dom..

Katarina sa...

Jajemen, vi planerar att åka på en resa till era trakter.Jag var för ca 2 veckor sedan på en valp upphämtningsturne med en väninna och for då förbi de allra ljuvligaste små butiker, bestämde mig då att åka tebax utan liten valp i bilen men med familj o make( lika inredningsintresserad som jag, följer även bloggandet).
Så vi kommer men nu börjar jag o jobba på måndag så trogligtvis en fredag eller lördag framöver..kanske som en del i en födelsedagsgrej....(kom på nu)
Men du...jag tjoar till innan så vi vet att du har öppet:)
Kram o go natt!
Katarina

Stina sa...

Men nu tokfia...Jag dööööööör.

Du är väl en äkta Drutten du. Visa bild sådär. *fniss*

Det var så kul att få träffa dig.
Gulliga du...
Hoppas att vi ses snart igen.

Tack, så mycket för den trevliga stunden med dig.

Pussgurka! Kram

Sallys hus sa...

Gumurrun!
Jag kan inte sova längre!!
Måste nog sluta med bloggandet!
Blir tokig....vill plötsligt göra om hela huset nu på en gång överallt samtidigt.
I natt låg jag och tänkte på två utslitna fotöljer som vi ska köra till tippen. Dom kanske inte ska dit längre........
Vi pinglar nog snart till varran..
Kram

Mindi sa...

Åh så fina hjärtwan!

Så skoj med blogg-besök. :)

Kramis
M I N D I

Lotta sa...

Hallå där!

Din sida måste jag ju ha missat, för jag skulle allt kommit ihåg om jag sett så mycket fint! ;-)

Såg bilderna från din affär på Stinas blogg, vilken underbar affär du har, och vilka fantastiska saker du gör! Härligt!

Ha det härligt!
kram
Lotta

::fina:: sa...

Vad roligt att få träffa en bloggvän! Det låter som om ni haft en trevlig dag, och jag förvånas inte över att någon direkt ville köpa Stinas hjärtan, så fina som de är!

Nygammalt sa...

Det var inte dåligt att få sånt finbesök! Stinas fina hjärtan kommer att passa bra i din butik. Kram.

Stina sa...

Ni leker fia med knuff, du och Marie. *fniss*

Ska bli kul när du och ugglan kommer hit. Puss

smultrongården sa...

Hej Kicki! Vad jätte kul att ni fick besök av en bloggvän - verkligen häftigt! Snacka om att det går fort i datavärlden. Vilka kanonfina bilder hon lagt ut på sin hemsida. Oj, vad mycket fint det var! Kul att dom sa att dom gillade pajen - min favvopaj också kan jag säga! Vi hade många cyklande igår - det måste varit nåt i luften för cyklister... Ha det bra, Eva

Sallys hus sa...

Guuu naaat vännen!
Sitt inte uppe och uggla för länge!!
Nu är du ju snart kändis efter alla super fina bilder som vår nye lille vän tagit. Hon borde bli fotograf också!
Kanonfina bilder!
Puss!

junhe sa...

Mysig butik du har! Måste nog besöka den och inventera :D

Solsjö - Under en vind sa...

Hej!
Måste skriva här, "ramlade" in på din sida idag tack vare Stinas sida, även lilla Ugglebo har jag hittat till! Så mycket fint du har, både i butiken och annars! Vill ha en sån pergola som du har, ngt med tak och gamla fönster!! Kryssmöblerna är redan inköpta...
Jag länkar till din sida, hoppas det är okej! Ha det bra! Kram Sara

Sallys hus sa...

Ja, ja är vaken än!!
måste sluta med de här dumheterna nu. Sitter här och glor på hur alla an dra har det och sen vaknar jag vid 3 och vill gå upp och möblera om eller måla eller så.
Hjälp!!!!
Puss

Beti Copetti sa...

Hi Kristina!

I found you in the Stina's blog. And I'm curious on the name of your blog. What it means? The mine is Casa al mare, and means House by the sea.

You have a lovely blog! Fave!

Beti
Casa al mare

Hem & Harmoni Marie sa...

Jösses så mycket fint du har! Jag har kollat inlägget hos Stina och det var ju underbart!
Ha det gott! Kram ~Marie~

Sallys hus sa...

Hej snuttan!
Jag är dig i hälarna. Ser på dina komentarer att vi är ute samtidigt.
Mina barn spelar ett spel som heter Habbo. Då är de på ngt slags hotell och "är" varsin figur. Sedan kan de prata med varandra, gå på disco, ja allt möjligt. Var och en hemma vid sin dator....
Mattias skrattar åt mig och säger att jag ska gå in på vuxen habbo och chatta lite.......knäpp va??
Kram