fredag 20 juni 2008

GLAD MIDSOMMAR!

Öppet på midsommardagen 11-16 "Hör du hur klockorna ringer, tid att ta ännu ett steg.
Min ring glimmar på ditt finger, en kyss och så börjar vår väg.
Idag är det bara du och jag, idag är det bara vi två.
Du är min och jag är din, och kärleken förde oss samman."
-Ulf Lundell-

Lyckopigan.......
Då var det alltså årets längsta dag igen, den som vi längtar efter hela året. Juninatt blir aldrig av, sägs det...............låt oss njuta av de sista dagarna i denna förtrollande månad när ljuset så hurtfriskt trotsar mörkret!
Så här ser tavlan ut i sin fulla storlek.

En underbar midsommarhelg önskar jag er alla!

Kram Kicki


7 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Ha en riktigt härlig midsommar du också!

Myggfri och mycket solsken har jag beställt!

Kram Maud

Mormors Veranda sa...

Glad Midsommar på dig kompis!
Kraam Pling

Solsjö - Under en vind sa...

Härliga bröllopsbilder!

Endast Mina trädgårdsmöbler är med i tidningen på Brevlådan sidan!

Önskar dig en underbar dag! Kramar!

Nygammalt sa...

Vilket underbart och romantiskt inlägg du har gjort. Det gillar ju jag som du vet ;)

Önskar dig och dina nära en riktig mysig midsommarhelg!

Ta hand om dig så hörs vi snart igen!

Många kramar från mig.

Britt sa...

Trevlig midsommar.//Britt

Lallis sa...

Så fint skriver och härliga bilder:)
Hoppas att du hade det en fin midsommarafton.
Kram Lallis

Vardagslycka sa...

Hoppas du har haft en härlig midsommar!
Och vilken fin tavla du visar! så romantisk och fin!
Vet du, idag hade jag ett så vackert brudpar på besök i butiken. De kom in och sökte skydd från regnet, i väntan på att bli hämtade i en gammal fin T-Ford.
Dina tavlor är så omtyckta, många som frågar vem den duktiga konstnären är! Hur har du det nu, har du något litet lager? Eller har du fullt upp ändå? Flera av blomtavlorna har hittat nya hem.
Jag är så sugen på att åka en tur till "stråket" och kika in hos er alla, men vet inte riktigt när det kan bli av.
Ha nu en fortsatt härlig helg!
Kram, Carina