onsdag 9 december 2009

Brum....brum - kör så det ryker!

DE SISTA TVÅ VECKORNA INNAN JUL ÄR BUTIKEN ÖPPEN ONSDAG - SÖNDAG.
SE HÖGERSPALT!





Jag tänkte ha öppet hela veckan lång, men inser att jag måste hinna tillverka också. Och så kommer jag ingenvart heller, det blir inte så bra.
Nu är fru Thorell rättså mosig i kropp och själ, den stundande ledigheten känns som den bästa julklappen någonsin! :o)
Då kan jag ju blogga i lugn och ro, hinna titta på allt fint som finns därute!
Jag fattar inte att det är Julafton om två veckor......nääe, är det verkligen det!? ;o) Uj uj...
Kram Kicki




4 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Dina målningar ser så verklighetstrogna ut, så man får riktigt titta efter vad som är målat och vad som är på riktigt!
Det är helt otroligt att det är julafton om en månad, jag hinner inte med...
Kram från en annan Kicki !

Janne i Fagerlia sa...

Det er sikkert lurt å unne seg en såpass lang ferie. Da får man tid til å hente seg inn igjen etter en stressende førjulstid. Jeg likte snømennene din utrolig godt. Du lager så mye flott som man ikke ser andre steder....

Lyktor och Tyg sa...

Ja kan du fatta vad tiden går fort, inte klokt. Nu får det gärna bli ljust ute snart.

Jag kan tänka mig att du längtar till ledigheten, du har väl nedräkning kan jag tänka. Vad du kan fika då!
Stor kram från mitt lilla hörn!
Kristina

annika sa...

Jag har inte hunnit med......i år heller. Men i år har det varit annat tungt som tagit min energi. Men nu ska vi kunna gå vidare...tuta och kör...

Har inte varit ute hos dig ännu men vi får se vad det lider.
Kram annika