söndag 15 maj 2011

Herr Åskar

Herr Åskar kom besök i torsdags. Han ville tydligen ha kontakt för med brinnande iver kom han farande som en eldkvast genom uttaget i vardagsrummet. Han tycker nog själv att han har väldigt hög spänningsfaktor......bra vibrationer...oohh...
De enda vibbar jag får är en tryckande huvudvärk som inte släpper förrän Her Åskar lämnat mig ifred.
Han är ingen vidare gäst. Framfusig och påflugen, och om jag vägrar att titta på honom ställer han till ett sjudundrande oväsen för att märkas.
Hjälper inte det så vandaliserar han hemmet med stor framgång.
Nu är det internet som inte fungerar för tillfället. Därför kan jag inte blogga eller se några mail så länge eländet krånglar.
På återseende....hoppas jag! :o)
Kram Kicki

1 kommentar:

Unknown sa...

Oj låter inte som om du och herr Åskar är sådana goda vänner.
Själv tycker jag det kan vara ganska mysigt att sitta på verandan under en gosig filt och titta på det vackra ljusspel han brukar bjuda på.
Önskar dig en fortsatt fin söndag.
Kramar Ing-Britt