måndag 21 november 2011

Tack......

Det känns som att jag inte gör något annat än tackar.......:o)
Jag tackar förståss för alla snälla positiva "heja på rop" från bloggare och er kunder som kikar in och frågar hur det går med "boken". Det är så fantastiskt att den engagerat såå många! Och från helt oväntat håll, det trodde jag aldrig!!
Men.....det finns ett problem ännu. Den är ingen bok än och jag har inte hört något från förlaget. (HJÄLP!!!) Jag har absolut ingen aning hur den tas emot. Men jag hoppas och hoppas, för jag är redan inne och klurar på fortsättningen. Fiona Flugsvamp ger sig inte så lätt. De gör ju sällan det.....såna där bråkstakar! ;o)
Annars är det bara att fortsätta....och fortsätta med andra förlag, jag kommer inte att ge mig! Tusen TACK för ert stöd!
Kram Kicki

7 kommentarer:

Freja Rico sa...

Det går bra!! Jag har hört att man ska "släppa" det man hoppas på för ett tag, då brukar det sen uppfyllas. Men det är ju svårt, jag vet :-)!! Kram

Vitspets sa...

Jag hållar tummarna för dig att det skall gå bra med boken . Ha en trevlig Kväll . Kram Karina

Ett Vitare Hem sa...

Åh vännen håller verkligen tummarna för en bok!!
Ha en finfin kväll!
Kram/Lena

Eriksdotterskan sa...

Åhhh... är det jag som står i snön med ett snöhjärta i lockarna? *S* I wish... Men du, ju längre det tar för förlaget, ju mer tittar de.. och tänker.. och ler.. och låter sig förföras.. Det är BARA positivt att de inte lade ner det i ett returkuvert med "tack för visat intresse". Vänta du bara Kicki! Det här är spännande värre!

Kramar Linnea

Kvarnboden sa...

Åh! Du ska inte vara orolig, det kommer att gå bra, det känner jag på mig och min magkänlsa brukar ha rätt :)och det kommer att bli en helt fantastisk bok!
Kram Elisabeth

Vitt hus med svarta knutar sa...

Klart det blir en bok=) Och jag misstänker att den där Fiona Flugsvamp inte kommer att ge sig, rätt vad det är har hon nog tagit över bokförlagen själv för hon vill ju gärna vara huvudperson i en bok=)

Önskar dig en fin fin tisdag!
Kram,
Regina

Sallys hus sa...

Ååå heja heja falukorven..;)
Snygga klänningar...hur tror du de ser ut på barbamamma då??

Du får ge dig till tåls...de hör av sig ska du se...de har nog bara väldigt många vuxen böcker att läsa först..
kraaaaaaaaam Katarina