fredag 9 december 2011

På lördag....

...som sagt så stänger jag lite tidigare, kl:14:30. Man ska ju bjuda in kända personer till sin butik för att locka ut kunder, och det har jag gjort! Katarina, som hade butik Lilla Ugglebo kommer att gästspela på lördag. Fint värre!! ;o))) Så då är vi två bakom disken som önskar er God Jul!
Sedan lämnar jag henne för att åka på bröllop. Hon hade tyvärr också planer så därför stänger vi tidigare.

Här kan ni frossa bland tomtar och mycket annat som skapar den där mysiga julkänslan!

Varmt välkomna!

Kram Kicki

5 kommentarer:

Unknown sa...

Vad härligt att få gå på brölopp, det är något extra och inte så ofta man får vara med om det.
Men du så mycke fint du visar, bara älskar dom där flugsvamparna.
Kraaam Ing-Britt

Sallys hus sa...

jajamen...;9
du har ingen aning om hur roligt jag tycker det ska bli...;9
Bara attans otur att det är gympauppvisning samtidigt....
Kajsa ska vara utklädd till Ninja och om du hade sett hennes provsminkning nyss hade du struntat i bröloppet och följt med mig i stället..haha...
ses i morgon hjärtat1
kram Katarina

Vitspets sa...

Himla så kul att du har bjudit in en snygg kändis :-) Såååå mycket fint du skapar .... Ha en trevlig helg Kram Karina

annika sa...

Synd att jag inte är i hemtrakten så att jag kan träffa er två...vilka kändisar jag missar. Hoppas att det blir en kul dag. Härligt med vinterbröllop. Ha så kul.

Kram
annika

Felix sa...

Söta tomtenissar!

Hoppas ni får en trevlig bröllopskväll! Ovanligt med bröllop alldeles före jul. Har de inte hört talat om julrusch...? Tur att det gick att lösa med hjälp i butiken. Med två personer under dagen hinner ni sälja dubbelt så mycket... ;-)

Adventshälsningar
Elisabet