torsdag 19 april 2012

Mycket nytt!

Nu har lastbilen tuffat hit ett antal gånger den sista veckan. Mycket fint! En ny laddning keramik, bl.a med vacker rosdekor pryder nu hyllorna. Ni som väntat på era beställningar....nu finns de här!

KOM IHÅG.....skattjakten! Dessa fina korgväskor kostar nu bara 149:- (förut 239:-). Handukarna kostar 29:- (förut 69:-)
Och mycket mycket mer finns nu till bra priser. Skattjakten håller på tills sakerna tar slut, men det är ju smart att vara med från början. ;o)
VÄLKOMMEN på lördag!
Tack för era gulliga kommentarer om barnen! Jo, nog skenar fantasin iväg.....tänk om!! Jag svävade faktiskt på moln i fredags när Annika ringde. Världens bästa fröken! ;o)
Kram Kicki

10 kommentarer:

Sallys hus sa...

Ååå gumman!

Nu fick jag torka en tår i ögonvrån...
så gulligt med sagan....det är du värd....du kämpar så...
Å tänk vad mallig Annika kan känna sig sen när din saga kommer läsas i var o varannan skolklass...att hon var först!! Å tänk vad malliga barnen kommer att vara när de är vuxna o läser din saga för sina barn...då kommer de berätta att den här berömda författaren var vi med och hjälpte fram...;)
Underbar är keramiken också..;)
Kram min vän...

Felix sa...

Så spännande med din saga som Annika berättar för sin skolklass. Klart att du är sprickfärdig av stolthet! Och så duktiga barnen är att teckna också!

Åh, jag ser flera saker som jag skulle vilja ha från din skattjakt! Men jag är upptagen av annat på lördag. Kördag i Fjugesta med konsert på kvällen. :-) Synd att du inte har öppet i morgon eller på söndag...

Aprilhälsningar
Elisabet

Vardagslycka sa...

Halloj vännen! Jag tänker detsamma som Katarina skrev, du förstår vad malliga barnen ska bli när de läser boken för sina barn och vet att det var de som fick höra sagan först!
Vore jätteskoj om du kom och hälsade på! Jag har förstås öppnat för säsongen, måste få bort den där texten i högerspalten bara... Idag är dottern ledig så jag ska be henne hjälpa sin otekniska mamma. Har öppet tisd, torsd, lörd o sönd 12 - 16 samt alla röda dagar nu fram till sista maj. Sen har vi öppet dagligen hela sommaren. Det finns mycket fint här i området att kika på, miljön kring slottet är helt underbar. Slottet har öppet helger from mitten av maj och sen dagligen sommartid.
Och sen vill ju jag hinna en tur till dig också! Det är så mysigt att göra små utflykter och det är så inspirerande att besöka dig! Kommer du att ha café i sommar också? Synd att du inte kunde följa med idag!
Rosmuggarna du visar är helt gudomliga, jag har också beställt av dem men de kommer hem längre fram så jag får allt vänta ett tag.
Ha en härlig helg!
Kram, Carina

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad mycket fint du har !! och vad roligt att din bok blir uppläst i en klass !! Toppen !!
Kraaam Anette

Unknown sa...

God morgon Kicki!
Ååå vilka fina muggar. Jag hoppas hinna ut en sväng till dig imorgon. Kanske jag hittar något fynd? Om inte så kan jag ju iaf njuta av alla dina fina saker en stund.
Ha en skön fredag, kram Ing-Britt

Livet på Vestergård sa...

Så roligt att skolbarnen fick ta del av din saga. Jag bara väntar på att du ska komma ut med en bok för då tar jag absolut med den till barnen på mitt jobb :)
Ha en fin fortsättning på helgen!
Kram Kicki

Kvarnboden sa...

Hej!
Vad roligt att din saga blev så väl mottagen i klassen, det var ju perfekt forum. Jag tycker varenda skola ska köpa in din saga!
kram Elisabeth

Edtiaflicka sa...

Åh, vad härligt det ser ut i butiken och vad roligt med det förra inlägget!

Kram Ida

annika sa...

Jamen visst har vi tur som får läsa den spännande sagan först i hela världen. Barnen tycker att den är sååå spännande.

Vi får höras om när du kan titta på Kastanjeträdet.

Kram

Vitspets sa...

Så roligt att få sin bok uppläst ...
Jag tycker som Elisabeth på Kvarnboden .
Fina bilder från butiken !
Kram Karina