onsdag 27 februari 2013

En bit på väg......

En stor tavla har blivit till (ca 50x55 cm).
En annan trevlig kund har önskat sig skator på mina målningar. Hon har influensa och behöver piggas upp lite. ;o)
Klädstrecket är på plats också.....
FÖRLÅÅÅÅT att jag är en sådan dålig bloggvän!!
Efter "näsknäppan" förra året har jag bestämt mig för att vara väldigt strikt med mina arbetstider.
8 -17 är det som gäller och sedan är jag ledig, och det jag inte hinner....nej, det hinner jag inte!
Men det är svårt eftersom det mesta när det gäller hantverk är väldigt tidsödande och därför inte så lätt att leva upp till.
En dag i taget.....
Kram på er!
Kicki

8 kommentarer:

Therese sa...

Vilken ljuvlig sommaridyll!

Unknown sa...

Hejsan Kicki!
Vilken fin tavla!! Du är så duktig och det där du skrev nedan någon med får fastnade på mina näthinnor...gillar ju får i massor som du vet :).
Hoppas du har kunnat jobba dina timmar utomhus idag för vilken härlig vårdag vi har haft. Själv har jag varit instängd som brandvakt i källaren på bruket hela fm :( men på em följde jag med Evelin till stallet och njöt av den härliga solen.
Ha de gott vännen, kram Ing-Britt

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken underbar tavla!!! Den får mig att känna mig glad och längta efter våren då äppelträden blommar. Det är nog den bästa tiden på hela året och i verkligheten går ju blomningen så fort över, men i din tavla har tiden stannat...
Kram,
Regina

Ps. Det är fint med skator!

Felix sa...

Vilken härlig tavla! Snart blommar träden igen" :-)

Kram
Elisabet

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken fin tavla...ta det lungt..huvudsaken är ju att du mår bra !!
Kraaam Anette

Janne i Fagerlia sa...

Nydelig bilde! Synes nesten jeg kan kjenne lukten av klær som nyrlig er blitt tatt ned fra snoren :)

Sirpa sa...

Hej! vilken fin tavla! Önskar dig en skön kväll!
Kram Sirpa

Mia sa...

Fin-fina skator Kicki! ;-)
Kram Mia