måndag 5 augusti 2013

"Gå över ån........"



....efter vatten"...är något man har som vana att göra.
Min väninna och jag tog med våra mammor på en liten fikautflykt igår kväll. Innan pratade vi om att det gärna fick vara på nära håll, och gärna vid vatten för det är härligt.
Hmmm....jaha var då, vad finns det för fina ställen på nära håll?
Pling! (fast inte på en gång) Badet som ligger hemma vid mig, på andra sidan riksväg 50 är ju jättefint! Och jag behöver inte ens gå över ån! ;o)
Här badade man och njöt av kvällssolen och modiga barn klättrade uppför trädstammen och slängde sig i vattnet. Här finns gott om utrymme och en stor gräsplan att ligga på med sol hela dagen. Bryggor och omklädningsrum finns ju också!
Tänk att man kan bli så hemmablind!
Kicki

4 kommentarer:

annika sa...

Va mysigt! Kul att det var så nära. Ibland glömmer man vad mycket fint det finns på nära håll. Tog du tag i ett rep och svingade dig ner i böljan?

Kram
annika

annika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vform sa...

Vad trevligt med mysstund i närmiljön! Jovisst kan man bli hemmablind, tänk så fina ställen man nästan glömmer bort!
Får tacka för senaste kommentaren :O) Jag ska göra mitt bästa så att dagarna blir så lååånga som möjligt ;O)
Ha det bra du också!
♥ KRAM!

Stina sa...

Vackert som bara den.:-) Kram Stina